Minőségpolitika
A Kék Angyal Házi Betegápoló
Szolgálat filozófiája szerint a kliens egészségügyi, szociális és
pszichés szükségleteinek komplex kielégítése biztosítja az individuális
betegellátást. Szolgáltatásainkat annak érdekében nyújtjuk, hogy
a beteg a lehető legtovább tartózkodhasson saját környezetében illetve
mihamarabb visszakerülhessen oda.
A legfőbb célunknak tekintjük a minőség megkívánt
és reálisan teljesíthető szintjének szabályozását annak érdekében,
hogy a szakápolás és a szociális tevékenység körébe tartozó feladatok
magas színvonalú ellátását a kor kihívásainak megfelelően biztosítsuk.
Tevékenységünk jó minőségét hatékony módszerek alkalmazásával,
betegeink igényeit messzemenően szem előtt tartva kívánjuk biztosítani.
Dolgozóinktól minden területen elvárom a folyamatos
szakmai fejlődést, a kliensek igényeinek adekvát kielégítését, minőségi
szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség érvényesülését és a
minőségi munkavégzést.
Minőségstratégiánk kidolgozásakor megfogalmaztuk
minőségcéljainkat, melyek az alábbi területekre fókuszálnak:
- vevői elégedettség monitorizálása és a visszajelzések
tükrében a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztése
- menedzsment stratégia kidolgozása a humán erőforrás
megtartása érdekében
- szolgálat irányítási és kapcsolattartási folyamataink
racionalizálása, fejlesztése.
A minőségirányítási rendszer bevezetésének szükségessége
nem kérdéses számunkra, hiszen szolgáltatásaink teljesítményének
továbbfejlesztését, megszerzett piaci pozíciónk megtartását mindig
fontos feladatnak éreztük. Tesszük ezt azért, mert a hozzánk fordulóknak
a legnagyobb mértékben szeretnénk rendelkezésére bocsátani a hozzáférhető,
humánus, biztonságos szakellátást és gondozást, ami minden rászorulónak
alkotmányos joga.
Ugyanakkor kötelességünk, hogy tevékenységünket
a mindenkori szakszerűségi követelményeknek megfelelően összhangba
hozzuk:
- betegeink és partnereink követelményeivel,
- a hazai és a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott
módszerekkel, eljárásokkal, (kiadott módszertani ajánlásokkal)
- a törvényekkel, rendeletekkel, a hatósági előírásokkal,
illetve a vonatkozó nemzeti és nemzetközi szabványokkal, egyéb
előírásokkal,
- az előírt és megkívánt biztonsági követelményekkel,
mely vonatkozik mind a betegre, dolgozóra és a környezetre egyaránt.
A szakápolási tevékenységünk minőségi követelményeinek
mind teljesebb körű kielégítése érdekében elvárom szakembereinktől
a szakadatlan megújulást, a töretlen szakmai fejlődést.
Minőségirányítási feladataink ellátását a minőségirányítási
vezető segíti, aki ezen a területen - egyéb felelősségeitől függetlenül
- önálló intézkedési jogkörrel rendelkezik.
|